Írtunk arról a reklámról, ahol a nagyon terhes nő és anyja (anyósa?) vásárolnak, míg apuka fiával játszik.
Na megérkezett a sorozat következő része, mintegy ellenpárja, haha. Ezúttal a Penny Marketben az apuka azzal áll a terhes nő és gyereke elé, hogy maradjanak csak, ő elintézi a vásárlást. Így hát míg anyuka és kisfia vár, apuka nagy titokban felhívja anyját, aki szépen telefonon elirányítja a különböző polcok között és bediktálja neki, mit hol talál.
Mondhatnánk, milyen klassz, ki van egyenlítve a dolog, most a férfiak jöttek ki szarul belőle, hiszen a reklám egyértelműnek veszi, hogy egy pasi magától nem igazodik el a szupermarketben, anyai segítséget igényel az élelmiszerek beszerzése. De persze mi nem örülünk, egyrészt mert a férfiak sztereotipizálását is a szívünkön viseljük (még ha ezt egyesek nem is hiszik el nekünk, vagy sokszor hajlamosak nem meghallani), másrészt mert ez az egész mind ugyanarról szól: a bevásárlás tulajdonképpen a nő dolga, ő tudja, mi hol van, tehát bízzuk csak rá, és a férfi csak olyan esetekben "segíthet be" (akkor is női háttértámogatással), ha a munkát a nő képtelen elvégezni - mondjuk mert nagyonnagyon terhes.
Ezt írtátok