Van ez a vírusreklám, amely "a Kerékpáros Magyarország program keretében" készült.
Alább pedig a blog egyik társszerzőjének írását közöljük, aki lusta regisztrálni, ezért az én nevem alatt ír.
A Gazdasági és Közlekedésügyi Minisztérium úgy gondolta, hogy bicikliutak építése helyett egyszerűbb lesz inkább az adófizetők pénzét egy idióta reklámcég tahó reklámfilmjére költeni. Mert attól, attól aztán fognak biciklizni a népek. És hogy meglegyen a hatás, hát
persze, hogy kössük a biciklizést mindjárt a szexhez! Az az ütős, meg a kreatív. Tehát: kedves nép! Ha biciklizel, jó sokat tudsz dugni, ha autóval jársz, akkor meg nem. Érteeed? Szóval bringázzál de azonnal!
Nos, így gondolták a fejesek a biciklizés népszerűsítését. Ezek olyanok, mint Móricka a viccben: mindenről az jut az eszükbe. Pedig lássuk be, a biciklizés feszeget még egy-két témát, úgy mint: környezetvédelem, városfejlesztés, illetve városi közlekedés javítása,
egészséges életmód. Nem, nekik a szex kellett, és a TV2-nek adott interjú alapján roppant módon meg is vannak magukkal elégedve. Nekünk, gyakorló bringásoknak pont ez hiányzott: hogy azzal kössenek bennünket össze, hogy mi biztosan királyak vagyunk az ágyban, sőt, azért csináljuk! Már látom lelki szemeim előtt, hogy az amúgy eddig is intoleráns autósok már nem csak anyázni fognak ránk, de még mindenféle szexuális jelzőket is a nyakunkba kapunk tekerés közben.
Köszi, GKM. Tudom, csak segíteni akartál.
De akkor már ha ezen a vonalon indultunk el, kíváncsi vagyok, mikor jelenik meg mondjuk „2008 legszexibb bringás csajai" című aktnaptár, a Playboyban mikor fognak állami támogatással megdugni egy kerékpárt, mikor fog Annácska pucéron biciklizni társadalmi célú hirdetésben.
Mert felebarátaim, nehogy azt higgyétek, hogy ennél nincs lejjebb!
Alább pedig a blog egyik társszerzőjének írását közöljük, aki lusta regisztrálni, ezért az én nevem alatt ír.
A Gazdasági és Közlekedésügyi Minisztérium úgy gondolta, hogy bicikliutak építése helyett egyszerűbb lesz inkább az adófizetők pénzét egy idióta reklámcég tahó reklámfilmjére költeni. Mert attól, attól aztán fognak biciklizni a népek. És hogy meglegyen a hatás, hát
persze, hogy kössük a biciklizést mindjárt a szexhez! Az az ütős, meg a kreatív. Tehát: kedves nép! Ha biciklizel, jó sokat tudsz dugni, ha autóval jársz, akkor meg nem. Érteeed? Szóval bringázzál de azonnal!
Nos, így gondolták a fejesek a biciklizés népszerűsítését. Ezek olyanok, mint Móricka a viccben: mindenről az jut az eszükbe. Pedig lássuk be, a biciklizés feszeget még egy-két témát, úgy mint: környezetvédelem, városfejlesztés, illetve városi közlekedés javítása,
egészséges életmód. Nem, nekik a szex kellett, és a TV2-nek adott interjú alapján roppant módon meg is vannak magukkal elégedve. Nekünk, gyakorló bringásoknak pont ez hiányzott: hogy azzal kössenek bennünket össze, hogy mi biztosan királyak vagyunk az ágyban, sőt, azért csináljuk! Már látom lelki szemeim előtt, hogy az amúgy eddig is intoleráns autósok már nem csak anyázni fognak ránk, de még mindenféle szexuális jelzőket is a nyakunkba kapunk tekerés közben.
Köszi, GKM. Tudom, csak segíteni akartál.
De akkor már ha ezen a vonalon indultunk el, kíváncsi vagyok, mikor jelenik meg mondjuk „2008 legszexibb bringás csajai" című aktnaptár, a Playboyban mikor fognak állami támogatással megdugni egy kerékpárt, mikor fog Annácska pucéron biciklizni társadalmi célú hirdetésben.
Mert felebarátaim, nehogy azt higgyétek, hogy ennél nincs lejjebb!
Ezt írtátok