reklámok és NEMek

Gender szempontú kritikai hozzáállással a szexista reklámozás ellen. Ez a blog a 2007-es Reklámok és NEMek projekt folytatása. Reklámokról lesz szó, nőkkel és férfiakkal, sztereotíp vagy éppen rendhagyó nemi szerepekben. Ha egy reklám felbosszantott, esetleg megtetszett, mert szakít a hagyományos nemi szerepekkel, ne hagyd szó nélkül!

Írj nekünk, küldj fotókat, videókat!

Projekt honlap

Ezt írtátok

  • Csakul Anitteb: A reklámok linkjeit elküldené valaki? Kíváncsi lennék rájuk. Köszi (2015.06.02. 20:00) Anya főz
  • kozmetikusszalon: Nem rossz marketingfogás amúgy, amennyit beleöltek, az meg is térült. Az meg, hogy mennyire egysí... (2012.05.06. 18:12) Mi férfias? - !!!Figyelem! Akció!!!
  • rizsföld: A legjobban azt imádom, amikor az óriásplakáton egy gumiabroncs vagy egy motorfűrész mellé oda tes... (2012.01.04. 18:21) Miért károsak a szexista reklámok?
  • szöszkehölgy: nekem is borsódzott a hátam a pár veszekedése közben. :( (2009.11.16. 14:17) Így élnek a normális párok?
  • kókuszosvarázs: Sok dolgot nem értek. 1.Munkába tekernek elvileg, de otthon kötnek ki. 2. Öreg a pasi- fiatal a lá... (2009.10.22. 09:56) Bringázzon inkább anyád is!
  • Utolsó 20

Fénysebességgel közlekedő levelek

2008.07.06. 10:03 Genderfighter

Egy olvasónktól kaptuk a linket a Magyar Posta szolgáltatását reklámozó vírusfilmhez (ha jól emlékszem, más is írta már, hogy ugyanaz a cég készítette, mint a GKM biciklis kisfilmjét). Ez esetben a szolgáltatás a postakész boríték, amellyel 3 nap alatt célba ér a levél Európán belül - most nem térnék ki rá, mennyie igaz vajon ez az állítás, gondolom, mindenkinek voltak/vannak már ettől eltérő tapasztalatai.

Kis időzavar is van a filmben, mert ugyan az üzenet a 3 napos kézbesítési időt tartalmazza, a filmben viszont - a szlogenhez igazodva, miszerint: "Gyorsan, talán túl gyorsan is" - mire a srác hazaér a postaládától, már nemcsak hogy megérkezett a levél, hanem az abban rendelt "áru" is, jelen esetben egy feleség. Szerintem nem poénos az emberkereskedelemmel viccelődni, még akkor se, ha a film végén (legalábbis az itt belinkelt végkifejlet szerint, mert van alternatív befejezés is) a katalógusból nőt rendelő pasi elnyeri "büntetését".

Szólj hozzá!

Címkék: posta erőszak szpot virusmarketing

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamokesnemek.blog.hu/api/trackback/id/tr16554472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása