Az Axe reklámokkal már korábban is akadt problémánk, és tavalyi konferenciánk legélénkebb vitája éppen a Body Sutra kampányuk körül kerekedett (részleteket itt lehet olvasni), én mondjuk élveztem, hogy végre van - még ha sértődős és olykor dühödt, de - párbeszéd különböző oldalak, nézőpontok között. Na de az Axe (illetve tágabb értelemben az Unilever, ami igen, tudjuk, hogy a Dove márka cége is egyúttal, de ebbe most ne menjünk bele, erről majd részletesebben talán máskor írunk), szóval az Axe ott folytatja, ahol abbahagyta. Még mindig a jobb csajozás reményében ajánlgatja dezodorjait a fiatal férfiaknak.
Na de jöjjön a lényeg! Ma úgy tűnik, az olvasók napja van. :) Mi persze örülünk, hogy vannak olvasóink, pláne hogy néha még írnak is, nekünk. Most willwankt jelezte nekünk az Axe újabb kampányát, aminek mi csak tévés verzióját láttuk, azt is félszemmel, de már ott elég eszementnek tűnt. Willwankt viszont vicces (a blogolvasós orgia ötlete kifejezetten tetszett!), úgyhogy idézzük nektek:
Egy „maflicsek” srác van rajta, akit jobbról-balról két bombanőci ölelget. Az üzenete elég zavaros: ”Mixelj magadnak!” – két legszebb nőből kell „összekombózni” (szép szóösszetétel) az ideálisat. Csak az nem világos, hogyan. Csak nem küldik sebészkés alá a szerencsétleneket? Ja, nyeremény is van: ”Azt csinálhatsz a csajokkal, amit eddig még soha!” (Mi lehet ez? Reklámok&NEMEK blogot olvasnak egymásnak?)
Újabb példa, hogy a nő nyeremény, beváltható valami, mint amikor lányoknak ingyenes a belépő, vagy mikor aki a legtöbb/legdögösebb nőt hozza a buliba, grátisz piálhat egész este. (És ha sok nő jön együtt, melyik hozta a többieket? :))
(Kérjük, aki tudja, fotózza le nekünk a plakátot!)
Ezt írtátok